Pilířem každé školy jsou její vyučující. Na Evropské akademii vzdělávání působí pouze kvalifikovaní odborníci.
Jaké požadavky jsou kladeny na vysokoškolského pedagoga
Základním pilířem vysokoškolských vyučujících je samozřejmě jejich vzdělání. To by mělo být vždy minimálně na bakalářském stupni. Pro garanty předmětů platí povinnost absolvování doktorského studia (titul Ph.D.), v některých případech pak i zisk vyšších titulů, jako je docent či profesor.
Neméně důležitá je i další profesní odbornost. Kvalitní pedagog se vyznačuje nejen pedagogickými schopnostmi vycházejícími z jeho vrozených předpokladů, ale i praktickými znalostmi. Bez expertů z praxe nelze sestavit kvalitní vysokoškolský tým.
Odbornost a příslušné vzdělání však nejsou jedinými požadavky kladenými na akademiky. Obecně je kromě samotné pedagogické činnosti náplní práce i vědecká, výzkumná, vývojová a inovační práce.
Jací jsou kantoři na Evropské akademii vzdělávání
Veškeré výše uvedené faktory a nároky kladené na akademiky si uvědomuje i Evropská akademie vzdělávání. Proto tým utvářejí zkušení odborníci se vzděláním a praxí ze širokého spektra oborů, např. právo, management, ale také finančnictví a elektrotechnika.
Mimo odborných předpokladů je důležitý i osobní přístup vyučujících. Ti by měli být svým založením empatičtí a chápaví. Na Evropské akademii vzdělávání se lektoři svým studentům skutečně věnují.
Faktorem podporujícím osobní přístup je i forma online výuky. Vyučujícím zbývá čas na individuální konzultace. Vzdělávání je proto mimořádně efektivní ve srovnání s tradiční frontální výukou.
Zdroj: Evropská akademie vzdělávání (European Academy of education)